Paul Jeremy: My street view #1

13.7.13

My street view #1


Rozpoczynam nową serię na blogu – co jakiś czas będę publikował zdjęcia ciekawie wyglądających osób z mojego miasta, bo jak pokazują ostatnie wydarzenia – wcale nie tak łatwo jest być sobą w Białymstoku(tak, tak, to u nas podpalają drzwi Hindusom, a na budynkach roi się od swastyk). Na własnej skórze przekonałem się, jak ciężko czasem wyróżniać się z tłumu – przyłapuję się na tym, że gdy wybieram ubrania, które mam na siebie włożyć, to zastanawiam się co pomyślą ludzie na ulicy – a tak nie powinno być. Dlatego mam nadzieję, że moja inicjatywa - choć w niewielkim stopniu - przyczyni się do zwiększenia poziomu tolerancji i pozwoli wypromować sposób bycia przede wszystkim w zgodzie ze sobą i bycie sobą. To naprawdę wymaga odwagi i warto to docenić!
Wielkie dzięki dla Ani, która zgodziła się zapozować jako pierwsza!


Na zdjęciach: Ania - w sukience z H&M; kapeluszu z TK MAXX; plecaku vintage(z szafy mamy!)
In the photo: Annie - wearing: dress - H&M; hat - TK MAXX; backpack - vintage(mum's wardrobe)

pics by delirious

8 komentarzy:

  1. Twój pomysł jest genialny...liczę na częste posty:)
    Dziewczyna wygląda ciekawie i nietuzinkowo-oby więcej tak ubranych ludzi na naszych ulicach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania jest piekna ! A pomysl super ! dalej tak !

    OdpowiedzUsuń
  3. przyjedź kiedyś do łodzi- tutaj jest dużo ludzi, którzy są dobrze ubrani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, skąd ja to znam? Białystok, moje miasto. Nie wychodź z domu, bo ktoś coś jeszcze powie. Na co dzień z tym walczę ;) Nie jestem za przebierankami w imię w sumie nie wiadomo czego, ale ręce mi opadają jak widzę spojrzenia niektórych ludzi gdy idę ulicą. A Ania cudowna, oryginalna, przypomina mi troszkę http://vi0lettae.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ania wygląda świetnie :) a Tobie gratuluję pomysłu na nową serię postów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mieszkam w Białymstoku i mam tak samo! Często kupując bardziej oryginalne ubranie zastnawiam się czy to jest dobry wybór, czy ludzie nie będą się lampić - decyduję się na kupno a tutaj każdy zjeżdża mnie wzrokiem. Aczkolwiek lubię to miasto i cieszę się, że to właśnie w nim mieszkam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń