Paul Jeremy: I wish I could go back to it

13.1.13

I wish I could go back to it


Bardzo się rozleniwiłem – to wszystko przez te święta (dodaję, że obchodziłem również prawosławne - dzięki mojej babci!) i wszechobecne jedzenie! Ale już dawno po Bożym Narodzeniu, więc biorę się do roboty! Przedwczoraj nauczyłem się prądów morskich i mórz świata, więc dzisiaj znalazłem chwilę, żeby poświęcić się dla bloga!
Aktualnie jestem pod nawałem prac domowych i nauki, a wolne chwile staram się maksymalnie wykorzystywać na widywanie się z przyjaciółmi, więc mój poziom ukulturalnienia się zatrzymał. Ale zaczekajcie na ferie, będę wam wtedy walił tyle recenzji, że nie będziecie nadążać, o! Dzisiaj mogę wam jedynie polecić film, który niedawno widziałem. Mianowicie „The Perks of Being a Wallflower” – dramat fenomenalnie opisujący życie amerykańskich nastolatków w latach 90’. Głównym bohaterem jest Charlie – outsider, który jeszcze bardziej zamyka się w sobie po samobójstwie najlepszego przyjaciela i śmierci ukochanej cioci. Liceum jest dla niego prawdziwą katorgą, gdyż nie może znaleźć grupy społecznej, do której by przynależał… Pewnego dnia spotyka Sam(w tej roli cudowna Emma Watson), która na zawsze zmienia jego życie! Wiem, że pewnie większość z Was myśli – bleeee „teendrama” – i zapewne ma po części rację, ale dawno nie oglądałem filmu z takim ładunkiem emocjonalnym – każda scena kipi od prawdziwych uczuć i myślę, że każdy w tej ekranizacji znajdzie coś dla siebie!
Desperacko również potrzebuję inspiracji modowych, bo naprawdę – nie mam już żadnych pomysłów czego szukać w sklepach, second handach ani nawet w internecie! Dodatkowo - aż głupio mi to powiedzieć, bo zapewne wiecie, że jestem wielkim miłośnikiem jesieni i zimy, ale niestety – co za dużo, to niezdrowo, więc UWAGA, oficjalnie - Chcę już WIOSNY!!! Szkoda, że jeszcze jakieś dwa miesiące…




sweater/sweter - Second Hand
pants/spodnie - H&M
boots/buty - Pull and Bear

pics by delirious

24 komentarze:

  1. sweter to bym ci ukradła! JAKA ZDOBYCZ ;(((


    ps. zapraszam do siebie na nowy post <3

    OdpowiedzUsuń
  2. onienienie nigdy nie ścinaj grzywki!

    Jaki masz aparat?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgodzę się z anonimem powyżej co do grzywki, ale sweter świetnt!
    radzę poeksperymentować więcej z czernią i bordo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może wydać Ci się to dziwne, ale proszę wróć na photobloga. Tam był taki jakiś prawdziwy Paweł, piszący z wnętrza i mimo, że cię nie znam w realu te notki są czymś naprawdę wartościowym. Odnoszę wrażenie, że ten blog nie jest już taki, nie wiem dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę iż różnica polegała na tym, że blog miał się skupić na modzie itp. a na photoblogu prowadził coś w rodzaju publicznego dziennika. Ale się w 100% zgadzam.

      Usuń
    2. Chodzi mi o to, że tutaj też są notki, ale wydają się być mniej szczere i takie jakby prawdziwe. Stylizacje są świetne, ale wisienką na torcie (dla mnie) zawsze jest notka.

      Usuń
    3. rozumiem i mam to samo na myśli, ale też trzeba zauważyć, ze Paweł nie koniecznie jak widać ma tyle czasu więc trzeba to uszanować. A i tak czasem zdarza sie notka od serca :)

      Usuń
    4. Szanuję, szanuję :)
      Wiem co to znaczy być uczniem liceum w teraźniejszym świecie :/

      Usuń
  5. Bardzo fajnie, ale rękawiczki są zbędne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj paweł paweł! grzyyywka, niby spoko bez ale jednak wole z ;> i fakt, piszesz wspaniale, na prawde masz talent, ale troche bardziej sie otwórz, jeszcze tylko poltora roku, pamiętaj
    xoxo nie powiem kto

    OdpowiedzUsuń
  7. Gryko o sylwestrze już nie wspomniałeś! a zajebisty był! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Filmu nie oglądałam, ale czytałam jakiś czas temu książkę(ok. 1rok) i powiem, że bardzo mi się podobała. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem ,że z grzywką lepiej :D a Sweter jest meeeega ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo dobry zestaw;) oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. http://sklep.sizeer.com/nike-twilight-mid-se-buty-na-co-dzien-buty-skate,typ,B,L,BA,196343859.bhtml
    Do Twojej stylizacji super by pasowały te buty. Jak myślisz?

    OdpowiedzUsuń
  12. jak zwykle super, ale teraz google blokuje wejście na twojego bloga :C

    OdpowiedzUsuń
  13. Film napewno oglądne :>
    bardzo dobry zestaw, świetnie Ci w bordowym kolorze (w tej bluzie z poprzedniego posta:)
    Ale okazuje się że te kolory również Ci pasują :> mnie się podoba
    Fajnie że postawiłeś na nowe ułożenie włosów, ale jesteśmy fanami twojej grzywki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog ! a co do twojej recenzji filmu polecam również książkę "Charlie" (na jej podstawie zekranizowano film) na prawdę super. Lepsza od filmu :)

    OdpowiedzUsuń